ZWROT
WYMIANA
REKLAMACJA

 

ZWROT

 

 

Każdy, kto dokona w naszym sklepie zakupu, ma możliwość jego zwrotu do 30 dni bez podania przyczyny. Zwrot środków nastąpi nie później niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwróconego produktu do Centrali.

Co należy zrobić aby zwrócić zakupiony towar? Postępuj wg instrukcji poniżej:

  1. Wypełnij formularz online i przygotuj papierowy formularz.
    1. Przygotuj numer zamówienia i e-mail, który został użyty do złożenia zamówienia.
    2. Wypełnij formularz online, który znajdziesz tutaj (https://www.pinguin.pl/rma/).
    3. Zaznacz na formularzu papierowym dołączonym do paczki zwracane produkty i napisz numer zwrotu(zostanie on wygenerowany po wypełnieniu formularz online - przykładowy nr to R-22068493) w wyznaczonym miejscu na formularzu papierowym. Jeżeli nie masz formularza papierowego możesz go pobrać po wypełnieniu formularza online.
  2. Zapakuj towar.
    Zapakuj towar bezpiecznie, aby wrócił do nas bez uszkodzeń. Włóż do środka wypełniony wcześniej formularz. Zabezpiecz paczkę przed otwarciem.

    UWAGA! Nie naklejaj etykiet adresowych i nie pisz po pudełkach od butów! - owiń pudełko folią lub włóż je do innego kartonu.
    Pamiętaj, że zwracany towar musi posiadać metki, być nieużywany, czysty, kompletny i nieuszkodzony.
  3. Wyślij do nas.
    Zapakowany towar z wypełnionym formularzem należy odesłać na własny koszt na adres:

    Turystyczny Sklep Internetowy "Pinguin"
    FAM sp.k.
    ul. Żaglowa 68
    81-578 Gdynia

    Nie chcesz chodzić na pocztę lub zamawiać kuriera? 
    Towar można również oddać do jednego z naszych sklepów stacjonarnych (lista sklepów), dołączając wypełniony formularz zwrotu. Sklep stacjonarny tylko pośredniczy w zwrocie i nie oddaje pieniędzy. Zwrot nastąpi po przesłaniu towaru przez sklep do naszej centrali. 
    Uwaga! Nie odbieramy przesyłek za pobraniem oraz nie odbieramy przesyłki z paczkomatu(w przypadku Inpostu prosimy wybrać opcję wysyłki na adres).
  4. Oczekuj na zwrot należności.
    Zwrot pieniędzy zostanie dokonany w przeciągu 14 dni od otrzymania paczki ze zwrotem. Forma zwrotu uzależniona jest od formy płatności za zamówienia. Dla zamówień opłaconych za pomocą systemu PayU zwrot będzie realizowany za pomocą tego sytemu. Dla zamówień opłaconych za pobraniem pieniądze zostaną zwrócone za pomocą przelewu na podane w formularzu konto.

W razie problemów z wypełnieniem formularza online prosimy o kontakt mailowy na adres [email protected] lub telefoniczny na 58 554 02 55.

WYMIANA

 

 

Każdy, kto dokona w naszym sklepie internetowym zakupu, ma możliwość jego wymiany na inny w terminie do 30 dni. Możesz wymienić zakupiony produkt jeśli z jakiegoś powodu nie jest on dla Ciebie odpowiedni.

Co należy zrobić, aby wymienić zakupiony towar? Postępuj według instrukcji poniżej:

  1. Znajdź na naszej stronie internetowej towar, na który chcesz wymieć zwracany produkt.
    Zapisz nazwę, SKU i rozmiar. Numer SKU znajdziesz poniżej przycisku dodaj do koszyka. Pamiętaj, że możesz wybrać tylko produkt, który jest dostępny na naszej stronie internetowej.
  2. Wypełnij formularz online i przygotuj papierowy formularz.
    1. Przygotuj numer zamówienia i e-mail, który został użyty do złożenia zamówienia.
    2. Wypełnij formularz online, który znajdziesz tutaj (https://www.e-pinguin.pl/rma/). Ważne, aby dokładnie uzupełnić pole z informacją o produkcie, na jaki chce się wymienić. Prawidłowe wypełnienie formularz pomoże nam poprawnie zarezerwować dla Ciebie towar.
    3. Zaznacz na formularzu papierowym dołączonym do paczki zwracane produkty i napisz numer wymiany (zostanie on wygenerowany po wypełnieniu formularz online - przykładowy nr to R-22068493) w wyznaczonym miejscu na formularzu papierowym. Jeżeli nie masz formularza papierowego, możesz go pobrać po wypełnieniu formularza online.
  3. Zapakuj towar.
    Zapakuj towar bezpiecznie, aby wrócił do nas bez uszkodzeń. Włóż do środka wypełniony wcześniej formularz. Zabezpiecz również paczkę przed otwarciem.
    UWAGA! Nie naklejaj etykiet adresowych i nie pisz po pudełkach od butów! - owiń pudełko folią lub włóż je do innego kartonu.
    Pamiętaj, że zwracany towar musi posiadać metki, być nieużywany, czysty, kompletny i nieuszkodzony.
  4. Wyślij do nas.
    Zapakowany towar z wypełnionym formularzem wymiany należy odesłać na własny koszt na adres:

    Turystyczny Sklep Internetowy "PINGUIN"
    FAM sp.k.
    ul. Żaglowa 68
    81-578 Gdynia

    Nie chcesz chodzić na pocztę lub zamawiać kuriera? 
    Towar można również oddać do jednego z naszych sklepów stacjonarnych (lista sklepów), dołączając wypełniony formularz wymiany. Sklep stacjonarny tylko pośredniczy w wymianach i nie organizuje wymian na miejscu - wymiana nastąpi po przesłaniu towaru przez sklep do naszej centrali. 
    Uwaga! Nie odbieramy przesyłek za pobraniem oraz nie odbieramy przesyłki z paczkomatu (w przypadku Inpostu prosimy wybrać opcję wysyłki na adres).
  5. Oczekuj na zamówiony towar.
    Zarezerwowany towar wysyłamy po otrzymaniu informacji z magazynu, że dostarczona do Centrali paczka podlega zwrotowi, a towar jest nieuszkodzony. UWAGA! Pamiętaj, że informacja od wybranego przez Ciebie kuriera, o tym, że przesyłka dotarła do naszej firmy, nie jest jednoznaczne z automatyczną wysyłką wymiany. Jeśli zgłoszona wymiana została potwierdzona przez sklep, produkt na wymianę wyślemy w ciągu 7 dni od momentu otrzymania od Ciebie zwracanego towaru. Wyjątek stanowią produkty o terminie realizacji dłuższym niż 1-2 dni, które sprowadzamy z magazynu zewnętrznego – w takim wypadku termin wysyłki może się wydłużyć do 14 dni.
    Pamiętaj jednak, że jeżeli nie zarezerwowałeś towaru (wypełnienie formularza online jest równoznaczne z rezerwacją) to wymiana może się znacznie przedłużyć lub być niemożliwa do zrealizowania.
W razie problemów z wypełnieniem formularza online prosimy o kontakt mailowy na adres [email protected] lub telefoniczny na 58 554 02 55.

REKLAMACJA

 

 

Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie internetowym jest objęty dwuletnią gwarancją, chyba że opis produktu na stronie sklepu oraz metka na produkcie podają inny, dłuższy okres gwarancji. Podstawą do przyjęcia reklamacji jest podanie danych dotyczących transakcji, które zarejestrowane są w naszym systemie (numer faktury oraz zamówienia). Dzięki temu nie musisz dołączać dowodu zakupu do reklamowanego towaru zakupionego w naszym sklepie internetowym.

Co należy zrobić, aby wymienić zareklamować towar? Postępuj wg instrukcji poniżej:

  1. Wypełnij formularz.
    Wypełnij formularz, który znajdziesz tutaj. Po wypełnieniu formularza należy go wydrukować.
    Pamiętaj, że najważniejsze informacje to: nr zamówienia lub faktury oraz dane kontaktowe.
  2. Zapakuj towar.
    Zapakuj towar bezpiecznie, aby wrócił do nas bez uszkodzeń. Włóż do środka wypełniony wcześniej formularz. Zabezpiecz również paczkę przed otwarciem.
  3. Wyślij do nas.
    Zapakowany towar z wypełnionym formularzem należy odesłać na własny koszt na adres:

    Dział reklamacji
    FAM sp.k.
    ul. Żaglowa 68
    81-578 Gdynia

    Nie chcesz chodzić na pocztę lub zamawiać kuriera? 
    Towar można również oddać do jednego z naszych sklepów stacjonarnych, dołączając wypełniony formularz reklamacyjny. Sklep stacjonarny tylko pośredniczy w reklamacji i nie rozpatruje reklamacji na miejscu - reklamacja zostanie rozpatrzona po przesłaniu towaru przez sklep do naszej Centrali w ciągu 14 dni kalendarzowych. 
    Uwaga! Nie odbieramy przesyłek za pobraniem oraz nie odbieramy przesyłki z paczkomatu (w przypadku Inpostu prosimy wybrać opcję wysyłki na adres).
  4. Oczekuj na decyzję reklamacyjną.
    Reklamację rozpatrujemy tak szybko jak to tylko możliwe, ale w czasie nie dłuższym niż 14 dni. 
 
  • pobierz formularz odstąpienia od umowy:
pobierz formularz
  • pobierz formularz wymiany towaru:
pobierz formularz
  • pobierz formularz reklamacji:
pobierz formularz