Czas i koszty dostawy

Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 250 zł dla Inpost

 

CENNIK DOSTAW:

sposób dostawy i płatności

koszt dostawy

dodatkowa opłata za pobranie - naliczana niezależnie od kwoty zamówienia

darmowa dostawa

Paczkomaty InPost - płatność PayU/płatność za pobraniem

15 zł

+5 zł

od 250 zł 

Kurier InPost - płatność PayU/płatność za pobraniem

15 zł

+5 zł

od 250 zł

Kurier DHL - płatność PayU/płatność za pobraniem

15 zł

+5 zł

zawsze płatne

Zamówione produkty dostarczamy na terenie całej Polski, nie prowadzimy wysyłki za granicę.


 

PRZEWIDYWANY TERMIN WYSYŁKI ZAMÓWIENIA I CZAS DOSTAWY, STATUSY ZAMÓWIEŃ

TERMIN OTRZYMANIA PRZESYŁKI = termin wysyłki + czas dostawy

PRZEWIDYWANY TERMIN WYSYŁKI (czas realizacji) zamówienia oznacza maksymalny czas, jaki upłynie od momentu jego złożenia (w godzinach pracy sklepu, czyli od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00) do skompletowania jego zawartości i przekazania paczki do spedycji (Paczkomatów 24/7 oraz firm kurierskich DHL).
Czas ten jest podawany w dniach roboczych, liczonych od godziny 10:00 - zamówienia złożone po tej godzinie mogą zostać przesunięte do realizacji w następnym dniu roboczym.
PRZEWIDYWANY TERMIN WYSYŁKI uzależniony jest od lokalizacji produktu w naszych magazynach i ew. rodzaju odbioru (dot. odbioru osobistego).

  • 1-2 dni robocze - produkt znajduje się w naszym magazynie centralnym w Gdyni, przewidywany termin wysyłki wynosi 1-2 dni robocze,

W praktyce przewidywany termin wysyłki może być znacznie skrócony, natomiast w uzasadnionych przypadkach (okres przedświąteczny, inwentaryzacja, itp.) okres ten może ulec wydłużeniu, o takich opóźnieniach obsługa sklepu poinformuje klienta mailem i/lub w komentarzach do zamówienia.

CZAS DOSTAWY (transportu) zamówień zrealizowanych, dostarczanych za pośrednictwem:

  • InPost Paczkomaty 24/7 - 1-2 dni robocze,
  • Kuriera InPost - 1-2 dni robocze,
  • Firmy kurierskiej DHL - 1-2 dni robocze,

RODZAJE STATUSÓW ZAMÓWIENIA:

  • nowe - oznacza poprawne zakończenie zakupów przez klienta, zamówienie trafia do systemu sklepu internetowego i oczekuje na rozpoczęcie procesu realizacji zamówienia,
  • opłacone - oznacza poprawne zakończenie zakupów przez klienta, zamówienie trafia do systemu sklepu internetowego i oczekuje na rozpoczęcie procesu realizacji zamówienia,
  • w realizacji  - zamówienie oczekuje na zakończenie etapu realizacji: weryfikację i skompletowanie towaru, uregulowanie płatności, przekazanie do wysyłki. 
    Uwaga, na tym etapie obsługa sklepu informuje klienta o ewentualnych problemach - braku danych adresowych koniecznych do wysyłki, opóźnieniach, braku towaru, itp. - informacje te są przesyłane e-mailem oraz umieszczane w danych zamówienia na koncie klienta (u klientów zalogowanych).
  • wstrzymane - na tym etapie obsługa sklepu informuje klienta o ewentualnych problemach - braku danych adresowych koniecznych do wysyłki, braku towaru, itp. - informacje te są przesyłane e-mailem oraz umieszczane w danych zamówienia na koncie klienta (u klientów zalogowanych).
  • wysłane - zamówienie zostało zrealizowane i wysłane do klienta,
  • anulowane - zamówienie zostało anulowane.

Status zamówienia klient z założonym w sklepie kontem może sprawdzić po zalogowaniu, w zakładce "zamówienia" (szczegóły dotyczące danego zamówienia, jego zawartość oraz ew. informacje od obsługi sklepu znajdują się w linku "Zobacz").