Realizacja i wysyłka zamówienia, terminy dostaw

  • Pytanie: Złożyłam zamówienie z dostawą kurierską, kiedy będzie dostawa?

Odpowiedź: Zamówienia dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS Poland docierają do naszych Klientów z reguły następnego dnia roboczego po wysyłce, w wyjątkowych przypadkach dostawa zajmuje 2 dni robocze od daty nadania przesyłki.

 

  • Pytanie:  Złożyłam zamówienie z przesyłką pocztową, kiedy ją dostanę?

Odpowiedź: Zamówienia dostarczane za pośrednictwem Poczty Polskiej wysyłane są jako przesyłki priorytetowe, z reguły docierają do naszych Klientów w ciągu 2-3 dni roboczych od daty nadania przesyłki.

 

  • Pytanie: Wyjeżdżam jutro wieczorem, potrzebuję namiotu. Czy jest możliwa dostawa na jutro?

Odpowiedź: W wypadku takich pilnych ("awaryjnych") zamówień prosimy o dodatkowy kontakt telefoniczny z obsługą naszego sklepu (58 554 02 55). Wprawdzie nie możemy zagwarantować 100% gwarancji, że przesyłka dotrze na czas, ale jest na to bardzo duża szansa - pod pewnymi nastepującymi warunkami:

  • Wybrana płatność to albo "szybki przelew" za pośrednictwem serwisu "PayU" albo pobranie.
  • Wybrana dostawa to "kurier GLS". Uwaga! Kurierzy dostarczają przesyłki jedynie w dni robocze, jesli następny dzień jest dniem wolnym - przesyłka dotrze dopiero w pierwszy dzień roboczy po nim.
  • Zamówienie jest złożone w porze, która umożliwi nam jego zrealizowanie przed porą odbioru paczek przez kuriera, najlepiej do godz. 10.00.

 

  • Pytanie: Czy jest możliwa dostawa w sobotę? Ile to kosztuje?

Odpowiedź: Tak, firma kurierska GLS Poland w wybranych regionach kraju umożliwia dodatkowe zlecenie dostawy w sobotę. Aby z niej skorzystać prosimy o kontakt z obsługą naszego sklepu, dla wyjaśnienia, czy wskazany adres Klienta jest objęty tą usługą. Koszt takiej dostawy to dodatkowo 26 zł.